Main Search
Forum Gra txt-owa Shaman King Strona Główna
 
 
FAQ Members Groups Profile Private Messages

Co proponujecie? Śmiało mówcie!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gra txt-owa Shaman King Strona Główna -> Sugestie i propozycje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alex
Administrator



Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołomin

PostWysłany: Nie 14:22, 19 Mar 2006    Temat postu: Co proponujecie? Śmiało mówcie!

Piszcie tutaj o swojich pomysław modyfikacji forum, gry lub postaci.
Nie krępujcie się pisać =]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dj king




Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobi Village :) (Dąbrowa Górnicza)

PostWysłany: Pon 20:14, 20 Mar 2006    Temat postu:

A możę dodać jakiś wątek z innego anime np.jak ma się level 5 można zmieniać się w pierwszą forme sayana?

oto spis form sayanów:

-Super Saiyan

-Ultra Super Saiyan

-Super Saiyan 3

-Super Saiyan 4

-Half Super Saiyan

-Mystic Saiyan

-Legendarny Super Saiyan

-Oozaru

dokładny opis na stronie [url]dragon ball Z vegeth[/url]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dj king dnia Pon 20:49, 20 Mar 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Administrator



Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołomin

PostWysłany: Pon 20:17, 20 Mar 2006    Temat postu:

Checheche... Daj spokuj! To o SK anie DB :p Będzie wszystko z SK ale tylko inna historia i inne losy =]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dj king




Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobi Village :) (Dąbrowa Górnicza)

PostWysłany: Pon 20:50, 20 Mar 2006    Temat postu:

szkoda:( ale dobrze że przeczytałeś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Master X
Szaman Drugiego Kręgu



Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:59, 21 Mar 2006    Temat postu:

Moze dodajcie jakieś rasy (skandynaw, japończyk, mużyn, latynos, chinczyk itd.) i klasy (szaman wojownik, cmentarny mag itp) co wy na to?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nightmare
Szaman Drugiego Kręgu



Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 14:05, 21 Mar 2006    Temat postu:

Coz wedlug mnie. To powinny byc rasy: Elf, Ork, Czlowiek, Krasnolud, Pol elf pol potwor, pol czlowiek pol potwor, a co do klas: Szaman Wojownik, Szaman Mag, Szaman Nekromanta, Szaman Anty Palladyn. Ja jestem zras: Pol elfem pol potworem a zklasy: Szamanem AntyPalladynem i szamanem Nekromanta, czyli jestem wielo klasowcem, tak to sie nazywa Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dario




Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: wieś Łysa Farma

PostWysłany: Wto 14:46, 21 Mar 2006    Temat postu:

hmm z tymi rasami to powiem jedno to jest ''nowoczesny'' troche rpg

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bober
Szaman Pierwszego Kręgu



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:31, 22 Mar 2006    Temat postu:

Wedlug mnie mozna dac pozwolenie na maxymalnie dwie kwestie innego uzytkownika np jak pisze posta to moge powiedziec cos 2 razy za kogos innego, bo jak pisze cale polowanie to tak glupio pourywane jest. Jak cos powiem za innego usera to bedzie ladnie i spujnie. Ehh ale namieszalem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Administrator



Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołomin

PostWysłany: Śro 18:45, 22 Mar 2006    Temat postu:

Nieno Piter chyba nie będzie grać dlatego zostanie w klasztorze dziadka =] a my ruszymy dalej. =]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piter10912
Administrator



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:15, 22 Mar 2006    Temat postu: moje forum

Chcialem zaoferowac wejscie na moje forum

www.shamankinggratxt.fora.pl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piter10912
Administrator



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:16, 22 Mar 2006    Temat postu: moje forum

Chcialem zaoferowac wejscie na moje forum

www.shamankinggratxt.fora.pl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dario




Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: wieś Łysa Farma

PostWysłany: Czw 15:35, 23 Mar 2006    Temat postu:

heh nie dość że to jest jego forum to jeszcze napisał 2 posty pod sobą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dario




Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: wieś Łysa Farma

PostWysłany: Sob 9:27, 01 Kwi 2006    Temat postu:

OTO MOJE ROZLEGŁE PROPOZYCJĘ (Alex przeczytaj to i może dodaj Smile

RODZAJE SZAMANÓW:

Doshi
to szaman, który za pomocą specjalnych talizmanów doshi potrafi ożywiać i kontrolować duchy zombie taki zombie nazywa się kyonshi.Często wykorzystuje się kyonshi do noszenia bagażu,ciężkich rzeczy do towarzystwa oraz walki.

Nekromanta
podobnie jak doshi wykożystuje zmarłych(w postaci szkieletów), ale posiada nad nimi pełną kontrolę . Nekromanta pozyskuje moc również od śmierci. Nekromanci są bezlitośni nawet jak zwyciężą walke zabijają żywego przeciwnika.
Specjalna moc nekromanty to możliwość dotyku narządów wewnętrznych ofiary bez robienia dziur co sprawia niewyobrażalny ból

Lalkarz
używa duchów zaklętych w przedmiotach np.lalki,zbroje,miecze itp.

Szaman normalny
potrafi on łączyc się z duchem przez co jego siła,wytrzymałość itd. wzrasta. Są dwie formy jedności z duchem
Spirit Unit (jedność ducha) polega na tym, że szaman wprowadza do swojego ciała duch dzięki czemu statystyki szamana rosną.
Spirit Control (kontrola ducha) polega na tym, że szaman wprowadza ducha do jakiegoś przedmiotu np. miecza dzięki czemu moc przedmiotu rośnie.

Duchowe Medium
to nietypowy rodzaj szamana, ponieważ często nie posiada ducha stróża i ma moc czytania w myślach, przywołania jakiegokolwiek ducha z zaświatów oraz wyczuwa zło i dobro.

BRONIE:

The Sword of Light - Miecz Światła
Miecz wykuty przez Mosuke dla Amidamaru, podobno najwspanialszy miecz w całym królestwie gdzie żył Amidamaru (nie jestem pewien czy to Japonia). W końcu trafił do muzeum pod nazwą Miecza Amidamaru, choć pracownicy nazywali go także płaczącym mieczem. Odegrał istotna rolę przy spotkaniu z Tokagero i w drugim odcinku, a także był dwa razy przekuwany na nowo.

Miecz Pioruna
Miecz Pioruna to broń Przywódcy Rodziny Tao . Wygląda on na złamany lecz Przywódca może go otworzyć . Bardzo silna broń . Gdy się go wbija w ziemie z ziemi wyskakują ostrza .Najpierw używane przez Ena a później Lena .(Ja go może dostane Smile

1080 korali
Jedna z najpotężniejszych broni . Używają ją Medium . W Anime używa ich Anna . Gdy umie się je opanować Wtedy stają się bardzo silną bronią i niszczą przeciwnika lub blokują w ich zasięgu . Można nimi otwierać świat ksiąg ( np. Księga Hao ) jak i przyzywać duchy z zaświatów

Kwan-Dao
Broń której używa Len Tao. Jest podobna do berdysza. Na długim drzewcu jest umieszczone ostre zakrzywione ostrze, co pozwala na atakowanie z pewnej odległości. Jakieś 15-20 cm pod ostrzem na drzewcu jest umieszczony prawdopodobnie jakiś talizman.

Deska
Praktycznie nie jest to broń, lecz zwyczajna deska do snowboardu. Używa jej Horo Horo i wtedy może być naprawdę groźnym narzędziem, bo w przeciwieństwie do Yoh Horo Horo używa przeważnie Spirit Control i umieszcza swojego duszka, Cori właśnie w desce. Pierwszy raz tą broń zobaczyliśmy w 9 odcinku, kiedy w historii pojawił się Horo Horo.

Duchowy miecz
Jedyny znany mi egzemplarz posiada Yoh. Jest to miecz w którym JEST Mosuke. Jest lepszy od Sword of Light, prawdopodobnie z powodu silnych uczuć które łączą Amidamaru i Mosuke. Pierwszy raz spotykamy go w odcinku gdzie Mosuke (połączony z Rio) drugi raz odkuwa Sword of Light.

Miecz drewniany
Jest to zwyczajny drewniany miecz którego normalnie używa Yoh. Na początku należał do Rio, a Yoh pierwszy raz go użył kiedy walczył z Lenem, za pierwszym podejściem. W tej broni nie ma nic specjalnego.

Dzwonek Wyroczni
Jest to urządzenie, które informuje Szamana o jego przeciwniku, dacie walki oraz miejscu walki. Dzwonek otrzymywało się po pokonaniu jednego Szamana z Wielkiej Rady Szamanów. W dalszych przygodach Yoh'a i jego drużyny dowiadujemy się wielu rzeczy o Dzwonku Wyroczni, że posiada, np. Gry oraz regulamin walk Szamańskich.

Gitary braci Zen
Gitary te umożliwiają braciom Zen poprzez piosenki wysyłanie duchów do "tamtego" świata. Pozwalają wykonać utwór chimi-chimi moryo, którym ożywiają bardzo małe duchy pojedynczo nie będące silne, ale gdy atakują w grupie mogą nieźle przyłożyć.

Wachadełko
Broń Lyserga . Bardzo potężna jej pasek jest wypełniony foryoku i przecina wszystko ( o czym przekonuje się Trey i Leny ) bardzo silna broń . Ta broń pomaga szamanowi znajdować różne i różniste rzeczy . Może też tworzyć zarysy różnych rzeczy które potem są wypełniane foryoku i tworzą bardzo silną broń przeciwko przeciwnikowi .

Pistolet ( Magnum )
Broń wyrzutków . Tą bronią potrafią odesłać ducha na tamten świat . Wkładają do niego swojego archanioła i strzelają . Może także zabić człowieka ( mówię o Vasilu i Borisie ) Bron dosyć mocna lecz jak to pistolet zawsze można go zepsuć lub sam się zepsuje co jest jego wadą .

Ikupasi
Ikupasi to talizman wytwarzany przez lud z północy . Talizman ma przynosić szczęście osobie której się go da . Broń jest zaostrzona na końcu , również jest zrobiona z drewna i ma na sobie znaki . Używana przez Horo Horo do walki .

Talizmany Doshi
Talizmany Doshi pozwalają szamanowi opanować jakąś istotę . Jest to słaba broń ale gdy już jest na potworze lub człowieku można z tym czymś zrobić co się chce . Używane przez Jun Tao , Jenny i jej braci .

Pióra kruka
Cóż tu dużo mówić używane przez Mikishe Asakure . Przyzywa kruki -wojowników .

Laptop ( Very Happy )
Laptop to broń używana przez Morty'ego . Morty wkłada Mosuke do laptopa który zamienia się w czerwony młotek . Bardzo śmieszne jest to gdy Mosuke jest uwięziony w laptopie i woła do wszystkich r Chłopaki tu jestem wciśnijcie Escape r .


POZIOMY SZAMAŃSTWA:

I Jedność Ducha:
Jest to podstawowa umiejętność każdego szamana. Polega na umieszczeniu ducha w sobie, dzięki czemu zyskujemy jego umiejętności. W wyglądzie zewnętrznym nic się nie zmienia, ale są wyjątki np. Drobiażdżki. U Trey'a po Jedności Ducha z Corey pojawiają się oczy tegoż duszka na opasce.

II Kontrola Ducha (OverSoul):
Umiejętność, którą posiada każdy szanujący się szaman. Polega na umieszczeniu ducha w przedmiocie, co daje lepszy efekt niż Jedność, bo jak wiemy, żywe ciało jest kiepskim medium. Po takim umieszczeniu przedmiot "płonie" Furyoku szamana. Pamiętacie jak Rio walczył z takim kucharzem? Oboje mieli taką Kontrolę Ducha. A Trey, gdy walczył z Yoh? (Jak zwykle wyjątek, bo na desce pojawiły się oczy Corey).
Jeśli szaman ma sporo Furoku, to może je użyć do częściowej materializacji ducha np. Yoh kiedy walczył z Silvą, Cios Nipopo Trey'a czy Gardłowy Atak Rio. Jeżeli szaman ma jeszcze więcej Furyoku to może bardziej zmaterializować ducha np. Yoh po wyjściu z tunelu tartaru, Len czy Rio z zieloną głową Tokageroh na mieczu. Szaman potrafi także użyć 100% Furyoku a wtedy duch materializuje się od pasa w górę (no i jest większy). Kontrolą ducha w pewien sposób można nazwać umiejętności Doshi, bo przecież umieszcza ducha w martwym ciele. W niektórych przypadkach, szamani, oprócz swego głównego ducha stróża mają też cząstkę innego ducha jak np. Rio-Tokageroh z Yamatano Orochi, czy Joco-Mic z Oroną.

III Łączenie Duchów:
Jest to technika którą potrafią nieliczni. Polega ona po prostu na połączeniu samych duchów bądż też ich mocy. Przykładem tu będzie Silva i jego Silvery, czyli połączenie duchów. Natomiast Pino i reszta Ice Team'u po połączeniu mocy Badbh'y, Vodianoi'a i Deth the Viking'a tworzą Viking Ship.

IV Fuzja Ducha:
Jest to dość ciekawy poziom umiejętności szamana. Jest to jakby połączenie Jedności Ducha (bo umieszczasz go w sobie) orza Kontroli Ducha (emanujesz Furyoku, materializują się niektóre rzeczy). Taką techniką może się poszczycić Joco.

V Lalkarstwo:
Technika oparta na kontrolowaniu martwych przedmiotów dzięki swemu Furoku np. Kana, Mati, Mari.

VI Duża Kontrola Ducha (Big OverSoul):
Trudna technika, ktróą szamani poznają na granicy swych możliwości. Szman używa całego swego Furyoku (a ma go dużo) aby całkowicie zmaterializować i "zmutować" swego ducha. Nasi bohaterowie zdobywają tę umiejętność po przeczytaniu dziennika Zeke'a. Co do "mutacji" jest wyjątek-tylko Amidamaru się nie zmienia.

VII Podwójne Medium:
Gdy szaman ma za dużo Furyoku aby umieścić ducha w jednym przedmiocie, używa dwóch (logiczne, nie?). Wtedy duch materializuje się na kształt bazowego medium czyli np. Amidamaru po umieszczeniu w mieczu a następnie w Antyku przyjmuje postać gigantycznego miecza, a np. Bason po umieszczeniu w Guan-Dao a póżniej w Mieczu Błyskawicy zamienia się w gigantyczne Guan-Dao. Oczywiście w ta forma może wyewulować w lepszą, niewiele się zmieniając np. kiedy Yoh walczy z Ice Team'em.

VIII Furyoku =100% (można od początku)
Ta technika polega na zmaterializowaniu ducha w jeszcze większej formie niż Big OverSoul i lekich zmianach. Uaktywnia się ona gdy do ducha bądź szamana dotrze więcej Furyoku niż on może pomieścić (dlatego nazwałem to Furyoku >100%). Taki przypadek widzimy w ostatnim odcinku 2 serii. Spirit of Fire włai do Great Spirit i rośnie oraz zmienia kolor na żółty (bo dostał więcej Furyoku niż mógł pomieścić), natomiast w przypadku Amidamaru, Yoh dostał Furyoku od swych przyjaciół przez co Amidamaru urósł jeszcze więcej i zdobył miecz (taki jak w podwójnym medium) wraz z nowym wdziankiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Master X
Szaman Drugiego Kręgu



Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:22, 01 Kwi 2006    Temat postu:

To ostatnie to wiem skąd wziołeś. A co do tamtego to chyba z tej samej strony co te ataki. Ale i tak dobrze to umieściłeś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Administrator



Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołomin

PostWysłany: Nie 17:56, 16 Kwi 2006    Temat postu:

Myślałem nad dodaniem jakiś stworzeń fantasty bo jak np. podróżujemy po lesie to można tylko napisać o Szamanie. A tak to ogółem powiększy nam grę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gra txt-owa Shaman King Strona Główna -> Sugestie i propozycje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Back to Top              
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Jenova Template © digital-delusion.com
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Regulamin